Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení
Reklamovat zboží zakoupené na www.nosim-slovotvary.cz můžete do 30 dnů od zakoupení.
Pošlete nám e-mail na klara@slovotvary.cz s následujícím zněním:
Slovotvary,
dne XX. XX. XXXX jsem zakoupil/a zboží na www.nosim-slovotvary.cz, které (popište problém a případně přiložte fotografie).
Číslo objednávky:
Jméno a příjmení:
E-mailová adresa:
Telefonní číslo:
Tímto e-mailem tedy odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží. Prosím o vyřízení reklamace a vrácení peněz na můj bankovní účet XXXXXXX/XXXX.
Vrácení
Reklamační řád
Prodávající se zavazuje řešit reklamace výrobků zakoupených koncovým zákazníkem od partnera v zákonné lhůtě 30 dnů.
Prodávající se dále zavazuje, že přijme reklamaci výrobku na své provozovně v ČR vždy po předchozí písemné nebo telefonické dohodě.
Prodávající doručí zboží k reklamaci na své náklady.
Zákonná lhůta se počítá od data doručení výrobku na reklamaci na provozovnu prodávajícího.
Do zákonné lhůty se nezapočítává doba přepravy opraveného/nového výrobku od partnera koncovému zákazníkovi.
Reklamace zasílejte s průvodním dopisem na adresu uvedenou níže.
Informace k reklamaci získáte vždycky dotazem na e-mailovou adresu klara@slovotvary.cz nebo na telefonním čísle 776 803 717.
Web www.nosim-slovotvary.cz nemá na adrese svého sídla kamenný obchod. Zboží lze vrátit osobně v Brně – Králově Poli po domluvě konkrétního místa a času s provozovatelem.
Pro odeslání reklamovaného zboží prosím využijte služeb Zásilkovny.
Uplatníte-li na nákup slevu a budete-li následně reklamovat jen část objednávky, vrátíme vám částku za zboží po odečtení slevy.
Pokud budete jako zákazník trvat na výměně zboží, počítejte prosím s doručovací či zasílací lhůtou, kterou opět určuje partner.
Adresa pro vrácení balíčku – využijte prosím adresu Z–BOXU:
Z-BOX Brno, Ponava,
Cimburkova 593/4 (NC Královo pole)
Brno
612 00